Diari Wardah 12

22 Jan
Aku perlukan inner peace. Kalau ikutkan hati yang membara ni, memang dah lama dah terasa nak violate hak orang lain.
La taghdab. Bukannya susah sangat pun nak faham konsep tu. Tapi entah kenapa my heart is still aching.

Amacam? Kalau saya jadi penulis novel, agak-agak laris tak novel tu? Hahaha. Tadi tu baru intro aje. Kalau baca satu novel tu, entah-entah tangan tak boleh nak dilepaskan ye tak?
Alkisahnya bermula apabila seorang permpuan ni lahir. Pastu dia mati. Pastu mak dia sedih. Pastu mak dia terasalah macam nak bunuh diri. Pastu keluarlah ayat kat atas tu. Tapi ending dia tak pasti lagi. Agak-agak best tak bila dengar sinopsis tak berending ni?
Ngahaha. Pure SS lah aku ni! Syok sendiri!!!
Oh. Tadi guru kelas kitorang, Cikgu Zulaikha, kata nanti ada foreigner nak pindah sekolah ni.
Okey laa. Part tu saya tipu sikit. Dia bukan foreigner. Tapi sebenarnya third culture kid. Maknanya dia ni actually is a Malaysian tapi dia duduk kat Australia.
Oh no. Sekarang ni Cikgu Aesyah tengah ajar sebenarnya. Tapi tadi teringin sangat nak tulis dalam diari ni. Cikgu Aesyah pulak dari tadi pandang tajam aku ni. Tolonglah jangan kantoi...

Comments

Popular posts from this blog

Perpisahan

ISLAM HARUS BANGKIT

I Was Here