Diari Wardah 10

19 Jan 2013

Tadi baru lepas jumpa mak Sarah. Hate to admit it but it's the truth. Cantik. Saya bukan tak suka cakap orang cantik. Tapi saya jeles tengok Puan Izyana. She just seems so perfect. Diakan pandai masak, pandai berbahasa mandarin (Sarah cakap mak dia dulu study kat China). Hebat! 
Ibu pun hebat jugak. Dengan penuh bangganya, dia belajar di Australia. Hehe... Saya dah buat kes masuk bakul, angkat sendiri. Masalah mental kan saya ni? :P
Oh, by the way, semalam ada sesi usrah. Kitorang sekadar taaruf jek. So saya nak kenalkan diorang. Let me present to you, Usrah Ini Cerita Kita.

Usrah Ini Cerita Kita(ICK)

Kakak Naqibah~
Nama dia Nadhirah Huda. Tinggal di nun sana merentas Malaysia di Perlis. Warna paling suka biru. Jawatan dia tahun ni, ketua dorm dan Majlis Perwakilan Pelajar(MPP). Lahir 31 Julai 1996.

Setiausaha Usrah
Nama diberi Engku Sarah Sofia. (Kawan saya tu!:-) ). Asal dari Ganu. Cita-cita nak jadi suri rumah sepenuh masa sebab nak berbakti kepada suami dia nanti. Tarikh lahir 3 Jun 2000.

Bendahari Usrah
SAYA!!! Tak payah nak ceritalah kan?

AJK lokasi usrah
Farzanah sebab dia yang paling arif tentang asrama ni. Dia selalu lawat kakak dia yang belajar di asrama ni dulu. Rajin tolong make dia siram pokok. Mesra Alam! :-)

AJK pengangkutan dan makanan usrah
Nama penuh dia Aireen Syifa' binti Dato' Azland. Dah dia yang paling kaya, mestilah dia diberi jawatan ni yang teramat sesuai dengan dia.:-)

AJK peralatan usrah
Dia ni lebih kurang macam teacher's pet. Pasal tu lah kitorang sepakat pilih dia untuk pegang jawatan ni. Siapa lagi yang saya maksudkan kalau bukan Khadijah.

Kalau nak tahu, jawatan untuk setiap ahli usrah ni kami pilih melalui demokrasi yang aman:-) ......


Comments

Popular posts from this blog

Perpisahan

ISLAM HARUS BANGKIT

I Was Here