Diari Wardah 9

17 Jan 2013

Hari Khamis. Entah kenapa hari ni rasa malas sangat. Apa yang pasti saya masih lagi rasa bersalah. Apa yang mengingatkan saya tentang perasaan serba salah ni ialah kakak yang selama ini saya kutuk. Semalam saya call. Call siapa lagikan? Mestilah ibu. Takkan nak call stranger pulakkan? 

Malangnya Kak Zahrah yang angkat. Bukan saya benci dia bila saya kata 'malangnya'. Tapi saya tak dapat lupakan peristiwa di hospital hari tu. 

So yeah. She angkat. Fortunately dia disahkan tidak menghidap denggi. Memang saya rasa happy giler time tu. Lepas habis telefon, terus aje saya pergi surau untuk sujud syukur. Alhamdulillah...:-) 

Ingat lagi tak saya pernah cakap yang kakak MPP nak buat group usrah? Haaa... Nak tahu siapa ahli kumpulan saya? Kak Nadhira, Farzanah, Khadijah, Aireen, saya dan.... Jeng jeng jeng..... SARAH!!!!!:-)  Yeah! Best! I'm  excited to start my first usrah. Sebab APA lagi? Of course sebab adanya Sarah merangkap best friend fiddunya wal akhirah.

P/S = Lusa pergi outing dengan Puan Izyana, ibu Sarah.

Comments

Popular posts from this blog

Perpisahan

ISLAM HARUS BANGKIT

I Was Here