Diari Wardah 6

13 Jan 2013

Sekarang ni saya berada di dalam kereta dalam perjalanan ke Hospital Tanjung Rambutan. Melawat kakak yang dah separuh gila.:-)  Okay, fine. Part tu nampak sangat ada penipuan. Kakak saya masih ada mental yang waras. (Part tu saya bangga) Tapi benda yang saya tak bangga dan tak puas hati pasal dia ialah..

1-Dia teramat pandai berbanding saya.(Ni kes iri hati ni)
2-Dia selalu jatuh sakit di awal tahun. Habis burn pelajaran saya
3-(orang biasanya kata 'we save the best for the last' kan? Lebih kurang macam tulah konsep saya) Yang paling saya tak puas hati ialah ibu lebih sayangkan dia....:(

Nak contoh yang ibu lebih sayang dia? Contohnya, dalam kereta ni. Ibu ada tak nak ambik anak bongsu dia dari asrama? TAK!!! Kenapa? Sebab ibu di hospital dengan Kak Zahrah! 

Well, Miss Wardah. Were you hoping for something else?

Ermmm... Let me think.Tak payah tanya pun mesti dah dapat agak jawapan dia=YES! Alaaa.. Kalau dalam kehidupan kawan-kawan saya biasanya anak bongsu dimanjakan. Tapi ibu ni terbaliklah. Anak sulung yang ibu bagi semua kemahuan. Bukan setakat keperluan, tau?

Kan best kalau sekarang saya di asrama. Mesti Sarah akan tenangkan saya, betul tak?



Jgn lupa komen:-) 

Comments

Popular posts from this blog

Perpisahan

ISLAM HARUS BANGKIT

I Was Here